ILYSFDM !

Rabu, 13 Februari 2013

LOL Long Time No See horrrr?! O.O


Assalamualaikum. Oh hai, two thousand thirteen yaw! Bak kata Mr Goh (cikgu Modern Math aku) makin lama, makin muda xD Rasa mcm semalam baru create benda alah ni. Dahhh tup tup lagi setahun nak espiem. Mcm-2 yg dah jadi dlm 2012. Mcm-2. Can't be described in words. Aku pun dh berhijrah tempat menuntut ilmu aku. No more SMKSJ katanyeww! Not bad laa skeolah yg skrg. Apa beza? ada cikgu jgk, ada kelas jgk, ada banggunan sekolah jgk kan? So, nothing has changed. Nak sembang pasal 2012 pon tak guna, semua dh lepas. Lama tak update blog sbb bnyk hw dan yg sewaktu dgnnya. Nama pun pelajar, kalau ikutkan blog, twitter, fb bkan sesuai sgt nk hadap dlm zaman-2 cenggini. Nak buat cena, dh kt rumah ada lappy, wifi takan nk biar berhabuk? Kang rosak plk. Main jewwww *buat muka innocence ~,~

Aku rindu classmates aku tahun 2012. Semoga Allah permudahkan segalanya di masa akan dtg. Hope boleh jumpa semua balik suatu hari nanti, InsyaAllah ツ Nah, just wanna let world know, I love them, *scroll your eyeball down *

It's BIGBANG! *tgk yg tengah tu, MINE! ><' kbyeeee


"Berharap dapat tengok dorang ni real :') I repeat, just b e r h a r a p ." *Amin xD


SUKA? LIKE LAH! TENKIUUU

0 mengomel disini:

Catat Ulasan

Assalamualaikum :)
*nak komen eh? sila-2 jgn memalu ok? peace!

Copyright@HAK MILIK ASLI DARI MISS SARA