ILYSFDM !

Sabtu, 9 Julai 2011

Aku taktau apa yg kau nak.


Dia rimas dengan kau la! semua org kwn dia, tpi asal kau suka lebih-2 eh? biar aku sedarkan kau skrang. JANGAN SESEKALI SALAHKAN ORANG LAIN BILA PERSAHABATAN KAU DAN DIA RENGGANG ! ! ! kau cubalah buat mcm biasa-2 je. takyah nak terok-2 sgt. mcm kwn-2 kau kwn dgn dia. kau tuh LEBIH sangat! sedar pun yg kau dh terlambat kwn dgn dia. Aku rsa klau KAMI semua tak jumpa dia dulu, dia akn buat benda yg sama mcmmna dia buat kt kau skrg sbb kau MELEBIHHH . jujur, time mula-2 kmi semua kwn ngn dia, takda pun lebih cm kau. biasa-2 ja. smpai skrg kmi still kwn dan sampai bebila pun kmi akn berkawan ! apa hak kau nk jaga-2 dia? oh, dia kwan kau. dia pun kawan KAMI SEMUA, jgn buat dia cmtu. semua kau nk control. kau bkn mak dia! kau bkn sapa-2! begitu jgk KAMI SEMUA, tpi kami semua special skit kud :P klau kau nak thu, setiap kli kau hntar mesej kt dia mlm-2 dgn love-2 bagai, dia selalu copypaste balik mesej tu dekat kami semua. dia takut dgn pagai kau tu! kau lebih sgt la! aku tatau nk ckp mcm mna dah. aku and kwn-2 tak larang kau nk kwn ngn dia. sumpah! kau nk kwn kau kwn jela, spa kmi nk halang-2? lagipun takda masa nk "kawal" dia 24jam mcm kau buat kt dia ==" we just be a normal. err, hope sgt kau pham apa yg aku maksudkan sekarang supaya aku takyah susah-2 nk explain blik kt kau :') bye

SUKA? LIKE LAH! TENKIUUU

0 mengomel disini:

Catat Ulasan

Assalamualaikum :)
*nak komen eh? sila-2 jgn memalu ok? peace!

Copyright@HAK MILIK ASLI DARI MISS SARA