ILYSFDM !

Jumaat, 19 Ogos 2011

Oh cinta!


guys! harini entri I lain dari yg lain. LAIN? hmm. mcm mna tuh kan? ala, perempuan biasalah! lagi-2 time umur cenggini semua tengah carik boipren kann? ala-2 cikgu aku ckp :P Okay, up to you guys lah nak bca ka tak. Tak batak pon -,-

Okay dulu time sekolah rendah I ada minat kat "sorang" nih. hmm.. lama tak jumpa dia. tpi tah knp I rasa mcm nak taip psl dia mlm nih. cewahhh! haha. abaikan -,- maybe sbb kakak I terserempak dgn dia tadi kot. secara kebetulan. akk I gi kedai nak beli "something". I tak ikot. ala, perempuan kan lebih bagus klau stay kat rumah, lebih manis bukan? ceh, bajet ayu pulak aku akak aku balik dari kedai teros jumpa I. dia ckp, dia ada jumpa "kawan lama" I. Okay, serious I teruja sgt nak tau sapa gerangan "kawan lama" yg akak aku sebut tuh. Rindu sgt-2 kat dorang semua. Okay panjang sebenarnya perbualan kami. Baca jelah eh kat bwh nih. ayuh scroll dgn semangat! :D



Sis: Weh sarah, tadi aku jmpa "kwn lma" hang. teka lah sapa #sambil sonok mengekek. suka betol akak aku sakat aku -,-
Sarah: hah? sapa? ah, gegeh -,-
Sis: hahaha, tekalah :D
Sarah: sapa?! bagi clue siket.
Sis: hmm. Gigi jonggang, mata terbojoi, rambut landak :'D ah, dasar tak sedar diri -,-
Sarah:  hah? sat-2 #berfikir
Sis: hahaha cepatlah!
Sarah: ah! taktau nih.
Sis: hmm, cepatlah. takmau bgtau lah camnih >.<
Sarah: Ish, gegeh saja! bgutau ja. sapa?
Sis: ngeee #senyumnoty
Sarah: Oh H_ _ _ _ _ ! kan? kan? #teruja
Sis: ha! ha! betoi lah tuh.
Sarah: MYGOD, cena dia skrg? okay tak?
Sis: style. #selamba
Sarah: hmm.. dia mmg comel lah :'D
Sis: hmm. terbeliak mata tengok aku tadi. usha rapat!
Sarah: Oh. dia kenal hang ka?
Sis: kenai sgt #selamba lagi
Sarah: Oh.


Start dari sini lah I terpikirkan dia sampai skrg! rugi I tak ikot tadi -,- eh-2 sorry.. I gadis melayu terosss -,- takbole keluar rumah :P Aha! abaikan mulot akak aku. Dia jeles tuh -,- aduh! rindu sudah :'( Bila pikir balik "R" dgn "DIA" bnyk jgk persamaan. antaranya, sikap depa yg "quite friendly", gentle, malu-2 ngn pompuan, mata bulat, mulot. Ah ! bnyaklah. Dia skrg tak sma scholl dgn I. dia masuk SMKA kot. tapi taktau kat mana. Ingat lagi I. rumah dia belakang rumah atok I je. Tapi sungai "kopi" pemisah antara kawasan rmh dia ngn rmh atok I. Setiap ptg I selalu gi kat tepi sungai tuh, menghadap lorong rmh dia, then berharap dia keluar main basikal kat situ, then, mulalah nak "stalk-2" hmmm. poyo ja! please! abaikan! -,- tapi, bila ingat balik, sweet kot :D wah! haha. okaylah my dear, baby, laling, syg, honey. I nak lyn novel jap nih. babaiii.


***sungai kopi= sebatang sungai yg dulunya bersih dan airnya jernih, skrg dah bertukar jadik air "kopi" yg tersangat pekat dan ditambah pula Encik Biawak didalamnya. Oh sungguh indah tidak terkata -,-

SUKA? LIKE LAH! TENKIUUU

0 mengomel disini:

Catat Ulasan

Assalamualaikum :)
*nak komen eh? sila-2 jgn memalu ok? peace!

Copyright@HAK MILIK ASLI DARI MISS SARA