ILYSFDM !

Sabtu, 18 Jun 2011

Miss you all!


Uolllsss!!! mishyou lorr :'( Lama gegila kud tak update blog kan? sorry ya anda-2 sekalian :'(, yg dah BW kt blog serba sederhana nih, Thankyou so much! *ti aku BW la kt blog korang balek! hadoii, tayah risau lah. ti aku BW smpai traffic blog anda-2 sekalian JEM! aku tak kejam hokay! :P* Okay, sarah tak update blog bkn sengaja, ada masalah tertentu, Okay-2. nk story la nih. Okay, sekarang sarah guna laptop, okay, mmg bila-2 pun sarah guna laptop *or bukan nma sebenar "lappy" gitu*. Tapi, satu hari tuh, tetiba tengah syiok nk update, laptop terpadam, beliau nih mmg beberapa harini tak berapa "sihat". Almaklum la, tuan dia asyik "dera" dia ja keja *gila internet*.


 Pastu, satu hari, mak sarah nk bukak laptop nih, dia dh tk berfungsi. Cuba lagi, tak boleh jgk, tidak mengapa, cuba lagi *sampai button ON/OFF nk lus dikerjakan mak haku* Dia mcm power tk masuk apa benda bagai la kn, haaa. sarah tk cekap sgt bab komputer-2 nih. *hey! bkn sebarang orang boleh betulkan laptop rosak tau* Then, sbb nk ONLINE punya psl sarah pun, pegi la hamek komputer lama yg dh berhabuk bwh katil, psg semula. dh setting suma dah dlm nuh, bru boleh online. Okay, semangat dah nih, nk update blog la konon kn? mana taknya, exam mid-year dh habes, nk jgk merasa rilex-2 bukan? *akai ja tuh* pastuh, tetiba dia ckp "This page are not Untrusted" harghhh! mau frust aku time tuh, kau tak percaya hapanya weh?! Buat aku benggang jah. Seriously, time tu sarah mcm nk gi naik keta then, terus gi cc ats dasar nk "update blog tercinta". *buat mcm dh ada lesen, dah pndai drive keta* pastuh, pikir-2 balek, jatuh standard I nk gi cc yaw! hahah. Okay-2 sarah melawak jah, sapa la saya nk berkata sedemikian bukan? hmm. Okay jgn pasrah kt sini. haha.


Then, dh gi repair laptop apa suma, Oh, rupa-rupanya, "motherboard" *weh! aku pun tatau aku eja betul ke tak, aku dengar makayh ckp gini, aku tulis gini. haha.* beliau rosak. Nasib baik, beliau nih masih dalam warranty, warranty 5 tahun kud. So, free! haha. Weh, amoi tu ckp, klau "motherboard" rosak, boleh mencecah 1-2 ribu klau nk repair. Bapak mahal! mmg nasib baik la beliau wt hal hari tuh, klau tk mmg melayang diut bpk haku. So now, sarah dh dpt balek laptop dgn dia setting kt dlm siap-2, mmg terbaik. lajuuu dohhh! kbye :D

SUKA? LIKE LAH! TENKIUUU

0 mengomel disini:

Catat Ulasan

Assalamualaikum :)
*nak komen eh? sila-2 jgn memalu ok? peace!

Copyright@HAK MILIK ASLI DARI MISS SARA